Jump to content

Изменения стража в СФ


Рэйнол

Recommended Posts

General Alternate Advancement Changes

The Class Alternate Advancement tree (EXP02, Kingdom of Sky) no longer requires you to put points into the attributes before putting points into the abilities. All of the Class Alternate Advancement lines excluding the "Endlines" now can be increased to 10 points. The first Alternate Advancement will grant 4 Stamina and the primary stat for the class. The primary stats for classes are:

Fighter: Strength

Scout: Agility

Mage: Intelligence

Priest: Wisdom

Most percentage based Alternate Advancements will grant the same amount at 10 as they currently do at 8, however, those two points will no longer need to be spent in the attribute AA. Damage, heals and procs will improve to beyond their current strength with the additional points.

Sentinel's Fate increases the Alternate Advancement cap from 200 to 250. Each "Class" (Warrior, Brawler, Enchanter) has received 6 new Alternate Advancements, 5 that lead up to a final "Endline." Each "Subclass" (Guardian, Monk, Illusionist) has received 7 new Alternate Advancements, 6 that lead up to a new "Endline" for a total of 20 new points in each of those two trees. Players can also spend 10 of these points into the existing Shadows tree.

The Class Advancements can have 8 points spent per ability. The "Endline" has two ranks at two points per rank. It is unlocked with 16 points spend in the Sentinel's Fate AAs in the Class Tree.

The Subclass Advancements can have 5 points spent per ability. The "Endline" has one rank at two points per rank. It is unlocked with 10 points spend in the Sentinel's Fate AAs in the Subclass Tree.

New Alternate Advancements

Please understand that these are the current versions of the new AAs. All of these abilities are subject to change. Please feel free to post any and all feedback.

Warriors

Executioner's Fortification: Adds Worn Armor Mitigation to Executioner's Fury.

Extended Reflexes: Increases the duration of Dragoon's Reflexes.

Reversal of Fortune: Adds additional threat to Reversal.

Tactical Wisdom: Adds accuracy to the Warrior's offensive stance and Mitigation to the Warrior's defensive stance.

Slayer's Furor: Improves the reuse speed of the Warrior.

Experienced Insight: Grants a substantial amount of strikethrough for a short duration. The second rank adds a taunt effect.

Guardians

Ruinous Strike: Improves the base damage of Ruin.

Rally the Fighters: Improves the reuse speed of Recapture.

Fight Through Death: Improves the healing of Unyielding Will. The final rank removes the penalty.

Guardian's Phalanx: Improves the reuse speed of Block.

Improved Moderation: Increases the guardian's hate gain while reducing the hate gain of the group.

Aggressive Entry: Improves the base amount of threat generated by taunts when the target is above 80% health.

Last Man Standing: The Guardian reduces all incoming physical damage by 80% for up to 7 attacks.

Если по-русски вкратце:

В КОСе больше не будет бесполезной траты очков в повышение атрибутов. Во все способности, кроме финалок можно будет вложить 10 очков вместо 8. При этом каждое очко в итоге будет давать чуть меньше, то есть при старых 8 очках такое же значение абилки вы получите при 10 вложенных новых. Финалки также стоят два очка, их улучшение 8 очков.

В финалке силы добавлена митя.

В финалке ловкости увеличение длительности рефлексов (но подавление так и остается, что сводит полезность улучшениия на нет, оставаться безвольной тушкой так долго не хочется) по 1 сек на ранг.

В финалке выноса - дополнительное агро от отражения гладиатора, абилка становится более полезной)

Мудрость - увеличение мити в защитной стойке и точности в атакующей, по 0,5% за ранг

Интеллект - реюз, по 1% за ранг (по моему самое полезное :) )

Общая финалка - абилка с 5 минутным реюзом дающая 75% шанс ударить через успешное уклонение противника и мощным агро с каждым ударом. Вещь хорошая но реюз большой :( не знаю будет ли он модифицироваться колпаком и прочими плюшками. Но на пуле будет очень полезно чтобы закрепить моба.

В ЕОФе появилась новая линейка из 6 способностей и финалка. В новые способности можно вкладывать до 5 очков

Первая. Дает способности разрушить базу (3% за ранг)

Вторая - уменьшение реюза поимки, по-моему самое бесполезное.

Третье. Превращает упорную волю в полноценную неумиралку. При 5 вложенных очках больше мы не будем умирать. Очень полезно :)

Четвертая - Реюз блока, по 1% за ранг и говорят еще реюз башни на сек за ранг. Весьма полезно. Кроме того что касается башни теперь она не будет ломать щиты и действия ее на разных рангах умения отличается, на эксперте поглощается 3 атаки, на мастере 4.

Пятая. Увеличение агро стража и уменьшение агро пати. на максе 5% стражу, -25% группе. Хорошо для пати, плохо наверно для рейда, так как эффективность агротрансферов уменьшится.

Шестое. +3% за ранг к агро стража когда у цели больше 80% жизни.

И финалка. Поглощение 80% урона от 7 атак раз в 3 минуты. Еще один полезный антиспайк :) Чтобы открыть финалку надо потратить в предыдущие способности минимум 10 очков.

Link to comment
Share on other sites

Четвертая - Реюз блока, по 1% за ранг и говорят еще реюз башни на сек за ранг.

-4 cек реюз башни за од, -1 сек реюз блока за од

уроды, и так не самую полезную абилку превратили в г..о

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...